PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

واکنش کونیکا مینولتا به بحران اکراین

پس از شرکتهای فوجی و زیراکس و اچ پی اکنون شرکت کونیکا مینولتا تهاجم روسیه به اوکراین را محکوم نموده و اقدام به تحریم روسیه نموده است.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در بیانیه این شرکت آمده است : کونیکا مینولتا تسلیت عمیق خود را به قربانیان وضعیت اخیر تهاجم به اوکراین ابراز می کند. افکار و دعاهای ما با افراد آسیب دیده برای ایمنی و سلامتی آنهاست. در این بحران انسانی دلخراش، ما به عنوان گروه، از جمله کمک‌های بشردوستانه به آسیب‌دیدگان در اوکراین و مناطق اطراف، به شرح زیر پاسخ می‌دهیم:

کمک های بشردوستانه به اوکراین

برای گروه کونیکا مینولتا، ایمنی و رفاه اعضای تیم جهانی و خانواده‌های آنها اولویت اصلی است. با حمایت از ایمنی همکاران اوکراینی، کارمندان اروپایی ما از طریق زیرمجموعه های همسایه کونیکا مینولتا، به جابجایی، حمل و نقل، خدمات مهاجرت و موارد دیگر، به همکاران اوکراینی و خانواده هایشان که می توانند و می خواهند خانه های خود را ترک کنند، کمک می کنند.
به منظور ارائه کمک های مالی به عنوان حمایت مستقیم به کارمندان خود در اوکراین و کشورهای اطراف که از اوکراین حمایت می کنند، که همه اعضای خانواده ما هستند، شرکت Konica Minolta یک فعالیت جمع آوری هدایایی منطبق را راه اندازی کرد که در آن شرکت به همان میزان به آن کمک می کند. کمک های داوطلبانه کارکنان ما همچنین از شرکت های گروه در ژاپن دعوت می کنیم تا از طریق همین مکانیسم به کمک های مالی بپیوندند.
شرکت های گروه خارج از کشور نیز به عنوان یک فعالیت داوطلبانه توسط کارمندان خود بر روی کمک و کمک مالی به اوکراین کار می کنند. دفتر مرکزی منطقه ای اروپا در آلمان نیز به فعالیت های حمایتی و اهدایی خود با کارمندان در اروپا ادامه می دهد.
ارسال محصول به روسیه

ارسال محصولات به روسیه در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است.

ما صمیمانه امیدواریم افرادی که روزها و شب های وحشتناکی را در اوکراین و مناطق اطراف سپری می کنند، هر چه زودتر به زادگاه خود بازگردند و زندگی را در آرامش از سر بگیرند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه