PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

Sun Chemical جوهرهای خوراکی به بازار عرضه کرد

شرکت Sun Chemical در حال گسترش دامنه جوهر خوراکی خود با راه اندازی جوهر FSR خود است که برای پاسخگویی به نیازهای خاص صنایع غذایی توسعه یافته و برای چاپ مستقیم روی مواد غذایی از جمله محصولات پخته شده تأیید شده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، طیف جوهر FSR Sun Chemical که برای ارائه رنگ و وضوح عالی و در عین حال مطابق با بالاترین سطوح کیفیت و مقررات ایمنی ایجاد شده است، بر اساس رنگ‌های مصنوعی مناسب برای استفاده برای چاپ مستقیم مواد غذایی با استفاده از هد چاپ دیجیتال GH2220 و هدهای چاپ پیزو با ویسکوزیته متوسط، مانند Ricoh است. این مجموعه‌ای از جوهرهای خوراکی دیجیتال را تکمیل می‌کند که مکمل خطوط موجود FSE و FSS با ویسکوزیته پایین و بالا است تا تزئین غذا با طیف کاملی از فناوری‌های هد چاپ دیجیتال را امکان‌پذیر کند.

طیف جوهرهای FSR با استفاده از رنگ‌های خوراکی مصنوعی که با دقت انتخاب شده‌اند و مطابق با قوانین FDA و اتحادیه اروپا هستند، توسعه یافته‌اند و زمانی که در شرایط مناسب برای تولید مواد غذایی استفاده می‌شوند، برای چاپ مواد غذایی مناسب هستند. این فناوری همچنین برای بازارهای دارویی و مواد غذایی مانند چاپ روی قرص و کپسول مناسب است. Sun Chemical با تولیدکنندگان چاپگر همکاری می کند که به طور خاص صنایع غذایی و دارویی را هدف قرار می دهند و نیاز به ارائه یک فناوری چاپ مواد غذایی کاملاً توانا و نوآورانه به بازار را برجسته می کند.

این راه‌اندازی از روند فعلی سفارشی‌سازی غذا، ارائه برندها، از نانوایی‌های کوچک تا تولید صنعتی برای برندهای پیشرو، با فرصتی برای افزودن ارزش منحصر به فرد و جذابیت بصری به محصولات، پشتیبانی می‌کند.

سرجیو مولتو، مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، جوهرهای غذایی و دارویی، Sun Chemical، می‌گوید: ما شاهد رشد قابل‌توجهی در بازار بسته‌بندی شخصی‌سازی شده‌ایم، با آخرین روند به سمت سفارشی‌سازی خود محصول غذایی – به‌ویژه محصولات پخته شده. این توسعه نشان دهنده گامی رو به جلو برای افزودن ارزش قابل توجه در این صنعت برای برندها و مصرف کنندگان است. Sun Chemical، همراه با DIC Corporation، تعهد مستمری به توسعه راه‌حل‌هایی برای صنعت غذا و تغذیه برای افزودن رنگ از طریق نوآوری دارد. ایمنی محصول و کیفیت چاپ از اهداف حیاتی در توسعه این محصولات برای اطمینان از حفاظت از مصرف کننده و حفظ شهرت مبدل و برند بودند.

این طیف ترکیبی از درک عمیق از مواد غذایی با دانش عمیق از بازار چاپ دیجیتال برای ارائه راه حلی با کیفیت بالا و ایمن برای مشتریان است. Sun Chemical به نوآوری و همکاری با شرکای خود ادامه می دهد تا جوهرها و راه حل های جدیدی را در این زمینه به بازار بیاورد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه