PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هوبرگروپ روکش جدید مانع اکسیژن به بازار ارایه کرد

گروه هوبر ( Hubergroup Prints ) پوشش جدید مانع Hydro-Lac GA را معرفی کرده است. این شرکت است که پوشش جدید از مواد غذایی بسته بندی شده در برابر محافظت می کند و بسته بندی یک ماده ای را می توان پذیرفت می کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، دکتر رالف بوشر کارشناس ارشد Projects Flexible Packaging در hubergroup ، می‌گوید: بسته‌بندی مفهوم‌پذیری مواد غذایی معمولی مواد غذایی از چندین لایه با ماه‌های شیمیایی تشکیل شده است. هر کدام از عملکردها را انجام می دهند - یکی از آنها در برابر کنترل است. با این حال، بسته‌بندی‌هایی که از آن‌ها ساخته می‌شود، اصلاً نمی‌توانم یا فقط با تلاش زیاد بازیافت می‌کنم.

پوشش جدید مانع گروه هوبر به تولید مواد غذایی اجازه می دهد تا از مواد خالص و به اصطلاح تک ماده برای بسته بندی خود استفاده کنند. برای انجام این کار از لایه های فیلم ساخته شده از همان پلیمرها (معمولاً پلی پروپیلن یا پلی اتیلن) این شرکت OTR (نرخ انتقال داده که) کمتر از 10 سانتی‌متر مکعب در هر متر مربع و در روز می‌تواند در شرایط صنعتی هنگام استفاده از پلی پروپیلن به دست آید.

طبق گزارش ها، مواد غذایی حساس به مانند انواع آجیل می توانند در بسته بندی های مدرن و قابل بازیافت از محافظت جو می شوند. دکتر لوت فریشمن مدیر محصولات جهانی بسته بندی پذیرش در گروه هوبر گفت: از طریق راه حل های نوآورانه پوشش مانع جدید ما، ما اقتصاد می تواند همراه با مشتریان خود به بازیافت کمک کنیم.

در سال 2021 نیز گروهی که قبلاً یک مانع وجود دارد، نشان می دهد که بسته بندی کاغذی در برابر محافظت می کند. با راه‌اندازی پوشش مانع، متخصص بین‌المللی مرکب چاپ توسعه لاک‌های مانع پایدار را حتی بیشتر از این پیش می‌برد.

گروه مرکب سازی هوبر تمرکز خود را بر موضوع بسته بندی و غذایی گذاشتن، چندی پیش نیز این شرکت از تولید مرکب های خبر داد که با تکنولوزی امکان تماس با غذا بدون خطر و انتقال مواد شیمیایی ساخته شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه