PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هایدلبرگ از اسپیدمستر جدید خود در اکسپو2020 رونمایی کرد

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی  که هر پنج سال یکبار در یک کشور برگزار می شود هم شاهد حضور غرفه های مختلف چاپی بود. از روز چاپ لیبل بابست تا غرفه بادن وورتمبرگ غول دنیای ماشین آلات چاپ هایدلبرگ؛ در این آوردگاه بزرگ نمایشگاهی برندهای برتر هر کدام یک نوآوری و بعبارتی برگ برنده رو میکردند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت Heidelberger Druckmaschinen AG )) متخصص UV IST Metz با شعار «به آینده خوش آمدید»، از Speedmaster CX 104 جدید برای حدود 100 مشتری در غرفه بادن- وورتمبرگ در EXPO2020 در دبی رونمایی کردند. این رویداد کاملاً بر روندها و برنامه های خلاقانه در چاپ بسته بندی متمرکز شد و نشان دهنده راه اندازی رسمی ماشین آلات جهانی جدید در منطقه خاورمیانه در بازار بود.

چاپگرهای بسته بندی در خاورمیانه در حال گسترش ظرفیت هستند

بخش بسته بندی در خاورمیانه اخیراً نرخ رشد سالانه تقاضا در حدود 10 درصد را به ثبت رسانده است که ناشی از تغییرات گسترده در رفتار مصرف کننده مر بوط به بیماری همه گیر و افزایش شدید فروش تجارت الکترونیک است. تغییر در الگوهای مصرف به سمت محصولات بسته بندی شده و افزایش چشمگیر تقاضای تجارت الکترونیک برای بسته بندی مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی و محصولات بهداشتی یکی از بزرگترین دلایل افزایش و چند وجهی تقاضا برای بسته بندی بود.

ماشین جدید Speedmaster CX 104 به ‌ویژه شرکت‌های بسته‌بندی متوسط ​​و بزرگ را به‌خاطر تطبیق‌پذیری بسترهای چاپی و انعطاف‌پذیری عالی، پشتیبانی خوب تا تولید ناوبری یا حتی بصورت خودکار پشتیبانی می‌کند.

دکتر دیوید اشمدینگ، رئیس جهانی فروش و بازاریابی در هایدلبرگ توضیح می دهد که بسیاری از شرکت های متوسط ​​در خاورمیانه در حال حاضر در حال گسترش ظرفیت های خود هستند. علاوه بر این، وقتی صحبت از بخش عملکرد بالا و سرعت تا 16500 برگ در ساعت می شود، Speedmaster CX 104 نه تنها متخصصان بسته بندی و چاپ لیبل، بلکه شرکت های تجاری را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. از این گذشته، با توجه به ادامه رشد قوی در بخش بسته بندی، چاپخانه های تجاری بیشتر در منطقه نیز به چاپ بسته بندی به عنوان منبع دوم درآمد روی می آورند.
تطبیق پذیری Speedmaster CX 104 در ترکیب آن با سیستم های خشک کردن و خشک کردن UV از IST Metz بیشتر می شود. این کار چاپخانه‌ها را قادر می‌سازد تا بسته‌بندی و چاپ تجاری با کیفیت بالا را تقریباً روی هر بستری مانند کاغذ، کارت متالایز، پلاستیک و فیلم‌های شفاف اجرا کنند.
اشمدینگ ادامه می دهد: هایدلبرگ با IST Metz همکاری می‌کند تا به مشتریان خود کمک کند بهره‌ورتر و سودآورتر شوند و بنابراین بیشتر شوند. این رقابتی در دراز مدت است.
هایدلبرگ از Speedmaster CX 104 جدید در نمایشگاه Expo2020 در دبی رونمایی کرده است که نشان‌دهنده راه‌اندازی رسمی ماشین آلات جهانی جدید در منطقه خاورمیانه است. هایدلبرگ با Speedmaster CX 104 جدید، محصول مناسب را در زمان مناسب به مشتریان خود ارائه کرده است. به عنوان مثال، از زمان راه اندازی سیستم در بازار جهانی در اواسط سال گذشته، این شرکت حدود 1700 واحد چاپ را در تمام بخش های بازار به فروش رسانده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه