PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

استقبال خوب از دوره آموزشی بازاریابی صادراتی

سید محمد جواد مبینی خزانه دار و عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ  و بسته بندی ایران از استقبال خوب اهالی صنعت چاپ از دوره آموزشی تخصصی بازاریابی صادراتی خبر داد گفت: در دو روز ابتدایی نیمی از ظرفیت این دوره آموزشی تکمیل شده است.


به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مبینی با اشاره به شرایط پاندمی کرونا افزود: با توجه به فضای آموزشی تلاش کرده ایم دوره در شرایط استاندار بهداشتی با همکاری اتاق بازرگانی تهران برگزار گردد؛ از این رو محدودیت های فضا امکان ثبت نام محدودی ایجاد کرده است.
مبینی با شاره به اهمیت توسعه صادرات صنایع چاپ و بسته بندی گفت: بدون شک در شرایط کنونی کسب و کار یکی از مهمترین و بهترین رویکردها برای واحدهای تولیدی توجه و تمرکز به مبحث صادرات است. وی افزود: دوره پیش رو با توجه به رویکردهای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در زمینه ترویج و توسعه فعالیت‌های صادراتی به‌ صورت تخصصی فرآیند بازاریابی صنایع چاپ و بسته بندی را هدف گذاری نموده و در این راستا برنامه ریزی مدون نیز صورت گرفته است.
وی در پایان با اشاره با برنامه های آموزشی این اتحادیه گفت: روند سیاست گذاری دوره های آموزشی بر اساس رویکردهای بازار بصورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده است.پ
اولین دوره آموزشی تخصصی بازاریابی صادراتی صنعت چاپ از 31 فروردین ماه با همکاری اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند با دفتر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه