PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چاپخانه های اوکراین زیر آتشبار روسیه

این روزها دنیا شاهد چهره کاملا روسی روسیه است. علاوه بر دوکشور روسیه و روسیه تمام دنیا تحت تاثیر این جنگ در اروپا هستند.


آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مدیر چاپخانه اداره پست کیف می گوید برای چاپ تمبر یادبود غرق شدن رزمناو مسکووا روسیه با مشکلات فراوانی روبرو بوده و ممکن است چاپ تیراژ زیاد را با استفاده از نامقدور بوده است.
رزمناو «مسکووا» پس از غرق شدن در دریای سیاه، افتخاری بی‌شکوه دریافت کرد: نقشی مورد توجه بر روی یک تمبر پستی صحنه‌های
غرق شدن رزمناو «مسکووا» اکنون بر روی تمبر پستی در منطقه محلی جاودانه و در روز پنجشنبه ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ به کالای. کلکسیونی تبدیل شد. صدها نفر از مردمی‌ها روز جمعه ۱۵ آوریل(۲۶فروردین۱۴۰۱) برای دریافت نسخه ایی از این ساعت در اداره پست اصلی کیف در صف ماندند.
داستان پس زمینه این تصویر در روزهای آغازین جنگ در ماه فوریه نهفته است، مرزبان ملی که در آغاز جنگ در جزیره مار به پیشنهاد رزمناو مسکووا به تسلیم‌شدن گفته بود: کشتی روسی، برو به درک!
در اوایل ماه مارس، اداره پست یک مسابقه‌ای را برای بزرگداشت این رویداد اعلام کرد. پس از دریافت از 500 پیشنهاد، اثر بوریس گرو انتخاب شد که در آن یک سرباز بیش از حد روی شنهای زرد، انگشت خود را به یک کشتی روسی نشان می دهد.
مدیرکل پست الکترونیکی به خبرگزاری فرانسه گفت: زمانی که تمبر را طراحی کرد، نمی‌دانستیم که چگونه به پایان می‌رسد، اما از این بابت بسیار خوشحالیم.تمامی نسخه‌های موجود از این تمبر، پیش از ظهر جمعه در کیف فروخته شد.
اسملیانسکی در این مورد توضیح داد: ما می‌خواهیم تعداد بیشتری از این تمبر چاپ کنیم، اما نیروی هوایی روسیه به کیفیت، عملکرد کارخانه را مختل کرد و ما حجم برنامه‌ریزی شده را چاپ کنیم. در اسرع وقت تولید می شود.
چاپ تنها در تعطیلات است و صنعت عملیات مداوم حرکت را برای یکی دو چاپخانه دولتی به نهایت رسانده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه