PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گروه فلینت تولید مرکب روزنامه را متوقف کرد

 مرکب سازی فلینت پیشنهاد بسته شدن مرکز تولید مرکب چاپ روزنامه خود را در تابستان امسال در اولورهمپتون، انگلستان اعلام کرد.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، تونی لرد رئیس سایت انتشارات تجاری گروه فلینت، در بیانیه‌ای از تعطیلی احتمالی مدیران روزنامه‌های خود در خیابان اولد هیث، ولورهمپتون، در تابستان امسال، خبر داد و 6 کارمند تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

آقای لرد: با تأسف عمیق ما این اعلامیه را اعلام می کنیم و احتمالاً به تولید طولانی مدت مرکب روزنامه در ارزیابیات ولورهمپتون پایان می دهیم. این کاملاً نتیجه حرکت شتابان به سمت اخبار آنلاین در بریتانیا و جاهای است که باعث کاهش توجه در تیراژها می شود و در نتیجه برای مرکب چاپ روزنامه به چنین سطحی می رسد که در حال حاضر به نظر می رسد امکان نگهداری وجود دارد. . یک مرکز در بریتانیا وجود ندار

لرد ادامه داد: تاسیسات ولورهمپتون کار نمونه ای دارد و به همین دلیل هر راه ممکن برای جستجو و حفظ سایت سفارشی تولید مرکب روزنامه برای بازار روزنامه بریتانیا بررسی خواهد شد، اما متأسفانه ما باید برای روزنامه مرکب بدون واقع بینانه تشخیص داده شود. دریافت کنید. چشم اندازها این تغییر در آینده قابل پیش بینی است. بنابراین ما هیچ راهی جز این نداریم که در تابستان امسال در بریتانیا تولید کنیم

شرکت Flint CPS Inks UK Limited اکنون وارد یک پروسه مشاوره رسمی با کارمندان و نمایندگان آنها می شود تا جایگزین هایی برای بسته شدن سایت شود، افزایش یا راه هایی برای کاهش این کارها داشته باشد و در عین حال مطمئن باشید که این وضعیت را کاهش می دهد. بسیار مشکل با کمترین مشکل است مدیریت شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه