PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سان کیمیکال جوهر جدید به بازار چاپ پارچه ارایه کرد

شرکت Sun Chemical ElvaJet Onyx SB جوهر سابلیمیشن جدید برای چاپ پارچه را راه اندازی کرده است.

به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ElvaJet Onyx SB با ارائه جوهر با کارایی بالا که استفاده آسان را برای چاپگرهای پارچه لارج فرمت ارائه می دهد، نیازهای بازار را برطرف می کند.

ElvaJet Onyx SB برای پاسخگویی به نیاز بازار برای دوره‌های چاپ طولانی بین دوره‌های تمیز کردن طراحی شده است، در حالی که فرآیند تبدیل ساده جوهر امکان چاپ فوری و راه‌اندازی آسان را قبل یا بین کارهای چاپی فراهم می‌کند. فرمول پیشرفته منجر به افزایش عملکرد چاپ می شود که حداکثر زمان به روز بودن سیستم را با کمترین مداخله تضمین می کند.

محدوده جوهر عملکرد قابل اعتماد Sun Chemical را در طیف کاملی از کاغذهای انتقال با وضوح برتر و انتقال رنگ حفظ می کند و در عین حال عمیق ترین سایه سیاه را ارائه می دهد. ElvaJet Onyx SB در بطری های 1 کیلوگرمی و کیسه های 2 کیلوگرمی به بازار ارایه شده تا حداکثر انعطاف پذیری را در گزینه های تبدیل به چاپگرها بدهد.

شرکت Sun Chemical بار دیگر تعهد خود را به نوآوری در بازار منسوجات دیجیتال، ترکیبی از تخصص و دانش تیم های تحقیق و توسعه هر دو در مرکز توسعه پارچه Sun Chemical در Morges سوئیس و آزمایشگاه های توسعه جوهر دیجیتال در Midsomer Norton، انگلستان، تایید می کند. نتیجه حاصل جوهر پیشرفته ای است که برای پاسخگویی به تقاضای مشتری برای شدت رنگ و وضوح تصویر بالا تنظیم شده است، بدون هیچ گونه خطری در عملکرد و بهره وری سیستم.

پیت ساندرز، مدیر جهانی کسب‌وکارهای دیجیتال در Sun Chemical، می‌گوید: با افزایش طیف گسترده چاپگرهای با لارج فرمت موجود در بازار، شناسایی مناسب‌ترین راه‌حل جوهر می‌تواند چالش برانگیز باشد. Sun Chemical سرمایه گذاری گسترده ای در تحقیق و توسعه برای بررسی بازخورد مشتریان و تعریف برنامه ای از پیشرفت ها برای رفع نیازهای بازار چاپ پارچه انجام داده است.

سیمون داپلین، مدیر محصول و بازاریابی جوهرهای منسوجات دیجیتال Sun Chemical می‌افزاید: با دهه‌ها تخصص در جوهرهای چاپ دیجیتال، Sun Chemical یک رهبر بازار در توسعه و تولید جوهر است. ترکیب این امر با دانش گسترده ما در مورد بازار نساجی و نیازهای خاص چاپگرهای سابلیمیشن امکان توسعه این طیف محصول نوآورانه را فراهم کرده است و ارزش واقعی را برای بازار به ارمغان می آورد. علاوه بر این، ElvaJet Onyx دارای گواهینامه Eco-Passport توسط OEKOTEX بدون هیچ محدودیتی است، به این معنی که هر پارچه چاپ شده با Onyx SB برای مطابقت با استاندارد OekoTex Class 100 نیازی به آزمایش مجدد ندارد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه