PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ورود هوآوی به بازار چاپگرهای دیجیتال هوشمند

گروه کسب و کار هواوی، یکی از سه واحد تجاری اصلی شرکت فناوری هوآوی بزرگ چین، از طیف کاملی از محصولات هوشمند خود پرده برداری کرد که نشان دهنده سرمایه گذاری استراتژیک بلند مدت این شرکت است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت صاحب نام هوآوی گام اول خود را در صنعت چاپ دیجیتال برداشت و پرنترهای هوشمند خود را روانه بازار کرد. عملکرد برجسته، امنیت، پایداری و قابلیت اطمینان خدمات و در دسترس بودن دفاتر هوشمند و ابزارهای ایجاد، پتانسیل ایجاد انقلابی در کار اداری هوشمند در صنایع بی‌شماری را دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت مستقر در شنژن، پرینترهای لیزری چند کاره جدید HUAWEI PixLab B5 خود را راه اندازی کرده است تا به شرکت ها قابلیت های اداری هوشمند، راحت و متصل را با پیکربندی شبکه ساده و وظایف چاپ ارائه دهد. با جفت شدن بیسیم، چاپگرهای هوآوی می توانند از طریق چندین دستگاه به شبکه متصل شوند و با یک کلیک روی گوشی هوشمند، اطلاعات را چاپ کنند. PixLab B5 با حداکثر سرعت 30 صفحه در دقیقه چاپ می کند، در زمان صرفه جویی می کند و بهره وری را به سطح بالاتری می برد. اتصالات شبکه بسیار پایدار، چاپگر را برای پاسخگویی به تقاضاهای چاپ در زمان واقعی آماده می کند.

سری جدید PixLab B5 با طیف وسیعی از برنامه های هوشمند چشمگیر عرضه می شود. هنگامی که چاپگر در نزدیکی رایانه شخصی، تلفن یا تبلت Huawei باشد، دستگاه به طور خودکار چاپگر را شناسایی کرده و یک پنجره اتصال را نمایش می دهد. با لمس دکمه اتصال می توان در کمتر از 20 ثانیه اتصال دستگاه به چاپگر را برقرار کرد. پس از باز کردن یک عکس یا سند در تلفن Huawei، کار چاپ را می توان با ضربه زدن روی تلفن روی قسمت سنجش Huawei Share چاپگر شروع کرد.

برنامه HUAWEI AI Life چاپ از راه دور را پس از اتصال چاپگر به شبکه فعال می کند، به خصوص زمانی که شخصی خارج از دفتر است اما می خواهد سندی را با همکار خود به اشتراک بگذارد. چاپ از راه دور توسط خدمات چاپ HUAWEI CLOUD پشتیبانی می شود تا سطح بالایی از امنیت و ثبات را تضمین کند. HUAWEI PixLab B5 ساختار جداسازی درام از تونر را پذیرفته است. و کارتریج تونر نوآورانه از نوع سینی که می تواند به تنهایی جایگزین شود. کارتریج درام با ظرفیت بالا تا 15000 صفحه چاپ را پشتیبانی می کند و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه غیرقابل تصور برای مشاغل می شود.

هوآوی از نظر استانداردهای تست محصول، راه حل های امنیت داده و خدمات کامل چرخه عمر پشتیبانی قوی برای مشتریان فراهم می کند تا سختگیرانه ترین نیازهای مشتریان دولتی و شرکتی را برآورده کند.

همه محصولات Huawei Consumer Business تست های دقیق تضمین کیفیت را پشت سر گذاشته اند. برای مثال رایانه‌های رومیزی تجاری باید جو انفجاری، ارتعاش مکانیکی، فشار هوای پایین، دمای پایین، دمای بالا، ضربه مکانیکی، قالب، تابش خورشیدی، تأثیر دما، لرزش، گرد و غبار، رطوبت، و آزمایش‌های پوششی برای جو اسیدی را پشت سر بگذارند.

بی شک در آینده ایی نزدیک حضور هوآوی در صنعت چاپ دیجیتال بیشتر و بیشتر خواهد شد فقط کافیست به اولین نمایشگاه مهم چین - چایناپرینت- سری بزنید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه