PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رونمایی از مدل پرسرعت 750S شرکت فوجی

تکامل جت پرس 750S با افزودن حالت جدید "High Value" و افزایش تغذیه و ضخامت چاپ شده تحویل ادامه می یابد.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، از زمانی که فوجی فیلم جت پرس 720 اصلی را در سال 2011 راه اندازی کرد، مدل های ارتقا یافته و عملکرد پیشرفته یکی از ویژگی های مداوم توسعه آن بوده است. از عرضه جت پرس 720 اس در سال 2014 تا ورود جت پرس 750 اس در سال 2018 و جت پرس 750 اس مدل پرسرعت در سال 2021 میلادیب یش از ده سال میگذرد.

گوش دادن به تقاضاهای بازار و نیازهای مشتریان برای ایجاد تطبیق پذیری و انعطاف پذیری بیشتر جت پرس به طوری که بتوان از آن برای تعداد بیشتری از کارهای چاپی استفاده کرد، علاوه بر توانایی شناخته شده آن برای تولید محصولات پیشرو در صنعت چاپ از ویژگی های فوجی در توسعه هدفمند صنعت چاپ دیجیتال است.

مدل جدید با ارزش بالا

در نتیجه، شرکت در حال معرفی حالت جدید با ارزش بالا است که گزینه سوم تولید را علاوه بر حالت‌های باکیفیت و عملکرد بالا که قبلاً عرضه شده، ارائه می‌دهد. حالت جدید High Value بین حالت های Jet Press Quality High و High Performance قرار می گیرد. با وضوح مشابه حالت High Quality (رزولوشن اصلی 1200 در 1200 dpi)، اما بدون نیاز به پرایمر انعقاد سریع (RCP) چاپ می‌کند. این سطح متوسط ​​برای برنامه‌هایی ایده‌آل خواهد بود که به بالاترین کیفیت نهایی که حالت کیفیت بالا جت پرس می‌تواند تولید کند نیاز ندارند، و چون از RCP استفاده نمی‌کند هزینه‌های جاری کاهش می‌یابد و انعطاف‌پذیری بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

فوجی‌فیلم علاوه بر حالت جدید High Value، گزینه افزایش فیدر و ارتفاع پشته تحویل را به جت پرس 750S ارائه می‌کند که مزایای تولید چندگانه را برای چاپ بسته‌بندی کارتن تجاری و تاشو به ارمغان می‌آورد . کسب و کار. ضخامت اضافی 300 میلی متر به این معنی است که می توان از 1000 ورق اضافی از کارتن تاشو 300 میکرومتری (افزایش 37٪) استفاده کرد. همچنین این مزیت افزایش زمان کار بدون وقفه به بیش از یک ساعت برای کارتن تاشو و به بیش از دو ساعت برای جعبه تجاری نازک‌تر را دارد.

هر دو حالت High Value و گزینه های افزایش ظرفیت از اوایل سال 2023 در دسترس خواهند بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه