PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بررسی کسب و کارهای چاپک در صنعت چاپ

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران در اولین برنامه زنده خود در پیج اینستاگرام به بررسی کسب وکار های چابک در صنعت چاپ از منظر استراتژی اقیانوس آبی پرداخت.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین موضوعات در دنیای صنعت چاپ ایران عدم توجه بخش بزرگی از صاحبان کسب و کار چاپ به علم روز کسب و کار است.در همین راستا ابتدا اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی و آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران گامهایی برای آشنایی و آموزش اهالی و دست اندر کاران این حوزه برداشتند.
در اولین برنامه زنده اینستاگرامی آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران پنج شنبه 18 اردیبهشت به سراغ یکی از خلاق ترین تولید کنندگان و چاپخانه داران کشور رفتیم. فرید صلاحی مدیر مجتمع چاپ صلاحی و یکی از برادران خلاق و فعال صلاحی در این برنامه حاضر شد و روند فعالیت چاپ صلاحی را از سال 1356 تا اکنون بصورت مختصر معرفی نمود.
چاپ صلاحی در ابتدا با چاپخانه داری آغاز نمود، سپس به بخش صحافی و پس از چاپ تغییر موقعیت درتولیدات داد ، پس از مدتی پوشش سلفون مات را در ایران معرفی و بر روس محصولات چاپی ارایه نمود؛ پس از مدتی به سراغ تکنولوژی ترموگرافی در صنعت چاپ رفت و اولین و تنها تولید کننده روش چاپ ترموگراف در کشور شد، بعد از ترموگرافی به سراغ تولید و چاپ کیسه های پارچه ایی رفت و با تحقیقات خوب و گسترده بازار نام خود را بعنوان موفق ترین در این بخش ثبت کرد و موفق به صادرات به کشورهای همجوار شد و نهایتا در دوره شیوع ویروس کرونا توانست با تغییراتی در خط تولید اولین تولید کننده صنعت چاپ و بسته بندی کشور در ارایه ماسکها استاندارد تنفسی یکبار مصرف به بازار نام گرفت. این چندخط خیلی خیلی خلاصه چهل و چند سال فعالیت یک کسب وکار چابک صنعت چاپ با اتخاذ استراتژی اقیانوس آبی است.فرسید صلاحی در این گفتگو شرحی در این رابطه و اتخاذ این استراـژی ها توسط شرکت مطبوعش داد.
از نکات حایز اهمیت این مصاحبه تحقیقات بازار صحیح و تخصصی، توجه به صادرات و بازارهای همجوار و ادامه استمرار بخش تحقیق و توسعه چاپ صلاحی است. از شما دعوت می نماییم این مصاحبه آموزنده را لطفاحتمن در کانال ما ملاحظه فرمایید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نظر خود را بیان کنید