PAPNA.ir ...

چابک سواری سعودی در صنایع چاپ و بسته بندی خاورمیانه

از آغاز تحولات اقتصادی و سیاسی اخیر درعربستان سعودی کمتر کسی به حوزه صنعت چاپ، بسته بندی و کاغذ این کشور نگاهی مو شکافانه داشته است و بیشتر تمرکز بر نفت و گاز و جنگ بوده است. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ابوالفضل ایمنی، صنایع چاپ، بسته بندی ...

ورود رباتها به صنعت چاپ و آینده آنها در این صنعت

ورود رباتها به صنعت چاپ، به عنوان یکی از نمادهای اتوماسیون صنعتی، در دهه گذشته به شدت افزایش یافته است. این ربات ها می‌توانند در کلیه مراحل فرآیند چاپ، از جمله طراحی، چاپ، برش و مراحلی تکمیلی ، به طور کاملاً خودکار عمل کنند و بهبود کارایی ...

پیشنهاد استراتژی های بقا برای چاپخانه در شرایط بحرانی سال1402

در دنیای امروز اقتصاد، چاپخانه‌ها با چالش‌های بسیاری روبرو هستند، به خصوص در شرایط بحرانی مانند ایران. بحران‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به شدت بر تولید و فعالیت چاپخانه‌ها تأثیر گذارند. در این شرایط، یکی از بهترین راهکارها برای ...

10 پیشنهاد برای ترسیم آینده صنعت چاپ

همواره ترسیم آینده دشوار، هیجان انگیز، گاهی ترسناک و همیشه نیازمند تجربه ودانش بسیار زیادی است، بخصوص وقتی این پیش بینی ها برای یک بخش یا یک صنعت باشد. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ابوالفضل ایمنی، در ادامه تلاش کردیم نگاهی بیندازیم به آینده ...

پاویون صنعت چاپ ایران برندی قدرتمند در خاورمیانه

سفارشات خوبی در زمینه تولیدات صنایع چاپ و بسته بندی دریافت کردیم؛ اما مهم تر از آن کسب اعتبار برای اهالی صنایع چاپ و بسته بندی ایران بود که این مهم نیز به سرانجام رسید. پاویون صنعت چاپ ایران در منطقه خاورمیانه به یک برند تبدیل شده است؛ و به عنوان ...

حسین محمدی پیشکسوت صنعت چاپ: از صنف چاپ به دلیل حمایت از آقای ابوالحسنی عذرخواهی می‌کنم

اتحادیه چاپخانه داران تهران پس از انتصاب مسئول جدید از سوی سازمان صمت در یکسال نیم گذشته حواشی متعدد که ایجاد نموده و از سوی دیگر به گواه اعضا و فعالین صنعت چاپ بدون خروجی بوده است. این عدم خروجی و حاشیه سازی مورد نقد و اعتراض آشکار و پنهان اعضا ...

نگاهی به وعده های بی حاصل و حواشی اتحادیه چاپخانه داران تهران!

اتحادیه چاپخانه داران تهران طی مدت فعالیت هیات مدیره جدید خود طی یکسال گذشته بیش از 160 چاپخانه تعطیل ورشکسته یا از گردونه تولید خارج شده می بیند و با رویکرد ایجاد حواشی بسیار و درگیری با تعاونی چاپخانه داران تهران، تعاونی لیتوگرافان تهران، اتحادیه ...

بلاک چین آینده بسته بندی و زنجیره تامین را شکل می دهد

از آنجایی که کسب‌وکارها در سراسر جهان به دنبال افزایش کارایی، امنیت، شفافیت و کاهش کاغذبازی هستند، تمرکززدایی جایگاهی مرکزی پیدا می‌کند. با انقلاب صنعتی چهارم، انبوهی از فناوری های بسیار پیشرفته و راه حل های مرتبط به بخشی از این نیاز برای ...

نقدی بر نخستین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ تهران

همانطور که پیشتر بر اساس شناخت و همچنین تجربه جشنواره هجدهم صنعت چاپ گوش زد کرده بودیم حضور ناشیانه، بی تجربه و اعمال سلیقه تشکلها حواشی بسیاری بوجود می آورد؛ و مدیران ارشاد استان تهران به این موضوع -شاید از سر بی تجربگی- توجه نکردند و یا ندیدند، ...

پاسخ تعاونی چاپخانه داران به حاشیه سازی اتحادیه چاپخانه داران تهران

حاشیه های اتحادیه چاپخانه داران تهران هر روز ابعاد تازه تری به خود میگیرد. همانطور که چند ماه پیش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران نوشت زیاده خواهی و رفتارهای حاشیه ساز از سوی اتحادیه چاپخانه داران کلید آغاز تنش این اتحادیه با تعاونی چاپخانه داران ...

چاپخانه شهر بی دفاع

ورشکستگی بیش از یکصد و شصت چاپخانه در تهران طی یک سال گذشته یکی از بزرگترین زنگ خطرهای صنعتی را برای کشور بصدا در آورده است. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، کاهش میزان سفارشات، کمبود مواد اولیه ، نابسامانی و عدم وجود برنامه ریزی لازم در اتحادیه ...

حقوق اعضا یا حمایت اتحادیه از چاپخانه های دولتی ؛ مسئله این است

  صدها چاپخانه ورشکسته و تعطیل در مقابل رفتار پارادوکسیکال اتحادیه چاپخانه داران تهران آینده تاریک را برای دست اندرکاران و سرمایه گذاران در صنعت چاپ به تصویر می کشد. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سال گذشته خبر ورود چاپخانه ها به بورس که ...

ادامه روند تعطیلی و ورشکستگی چاپخانه داران

هرچند به اخبار افزایش نرخ ملزومات مصرفی چاپ کمتر پرداخته می شود درحالی که نقش بسیار مهمی در بها تمام شده تولید دارد، اما دیروز مدیر عامل تعاونی لیتوگرافان بر اساس مدارک اعلام کرد نرخ زینک مصرفی بزودی افزایش چشمگیری خواهد داشت؛ از سوی دیگر افزایش ...

شانزده تیر روز ابطال صندوق رای و بی اهمیتی به انتخابات و آرا اهالی چاپ

دوسال پیش اتاق اصناف با همکاری سازمان صمت با خروجی خود از یک انتخابات صنفی در صنعت چاپ پایتخت ثابت کرد که صندوق رای در صنف چاپخانه داران- احیانا تمام تشکل‌های صنفی- معنی ندارد و انتخابات جای خود را به انتصابات فرمایشی داده است.   ...

اتحادیه بی خرد علیه اعضا!!!

 در تعریف یک تشکل و اتحادیه آمده است: اتحادیه صنفی تشکیل شده از افرادی خوشنام از هر صنف و گاها چند صنف مرتبط دارای یک اتحادیه بوده و افرادی منتخب از آن صنف‌ها به منظور حمایت از حقوق صنفی آن رسته مشاغل و ایجاد همکاری در میان کسبه آن صنف و ...

ورشکستگی فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی پروژه صدچهره چاپ

داستان از بیکاری یا کم کاری دو تهیه کنندگان سینما آغاز شد. پروژه ایی بنام صدچهره صنعت چاپ به قیمت هر نفر پنج میلیون و پانصد هزارتومان کلید خورد و توسط ضلع سوم ماجرا غلامرضا شجاع در گروه شخصی وی اطلاع رسانی و نشست‌هایی با موافقان برگزار شد. ...

سر نوشت مبهم مالی درآمد اتحادیه ها از نمایشگاهی که فقط به نام آنهاست؟!

نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران همواره طی مدت برگزاری با رونق و توجه اهالی و دست اندرکاران مواجه بوده و متعاقبا این رونق با سود بسیار قابل توجه برابر است. به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، از سال ۱۳۹۶ مجوز برگزاری نمایشگاه بین ...

تجمیع چاپخانه های کوچک، ویروس کرونا وصنعت چاپ لبیل

سالهاست که در ایران بحث واحدهای چاپی بزرگ و مجهز در برابر واحدهای کوچک چاپ مطرح است و همواره اهالی و دست اندر کاران درپی یافتن راهکاری برای خروج از این بحران مدت دار و مخرب هستند. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با شیوع و پاندمی ویروس کرونا اکنون ...

آیا از دروپا 2021 در ایران استقبال خواهد شد

با شیوع سراسری ویروس کرونا بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی صنعت چاپ جهان یعنی دروپا پس از کش و قوس‌های فراوان اعلام تاخیر یکساله در برگزاری نمود و نمایشگاه را به سال 2021 میلادی موکول کرد. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حالا پس از گذشت مدتی از ...

بررسی کسب و کارهای چاپک در صنعت چاپ

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران در اولین برنامه زنده خود در پیج اینستاگرام به بررسی کسب وکار های چابک در صنعت چاپ از منظر استراتژی اقیانوس آبی پرداخت.به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین موضوعات در دنیای صنعت ...

برگزاری اولین دوره آموزشی آنلاین صنعت چاپ

در دنیای کنونی اکثریت کارها بصورت آنلاین قابل اجرا بود، باظهور ویروس کرونا جایگاه فعالیت آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در همین راستا سرانجام اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران مانند همیشه به ...

اشتباهاتی که باعث کاهش سوددهی می شود

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران در بخش کسب و کار سعی دارد روش های نوین کسب و کار جهان امروز را در قالب مقالاتی به اهالی و دست اندر کاران صنعت چاپ ارایه دهد.

اشتباه شماره ۱: بازاریابی نا متناسب


هنگامی که شما تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار می گیرید به همان اندازه نیز به بازاریابی و فروش محصولات و خدمات آن فکر کنید. اگر چه غیر ممکن نیست، اما شروع یک کسب و کار بدون بازاریابی هماهنگ دشوار است .
راه حل: در هر زمان به فکر بازاریابی محصولاتتان باشید .


اشتباه شماره ۲: تردید


فروشندگان و بازاریابان در اصرار کردن برای فروش مردد هستند. و به همین دلیل بسیاری از فرصت های سود آور را از دست می دهند. آن ها بیش تر نگران این هستند که دیگران راجع به آن ها چه فکر می کنند تا اینکه به فکر درآمد کسب و کار خود باشند. اگر اصرار کردن برای فروش را مشکل می دانید، مطمئن باشید که نخواهید توانست به حداکثر سود دهی برسید .


راه حل: اصرار برای فروش را تمرین کنید .


اشتباه شماره ۳: کمک نگرفتن از مشاور


آن ها در جنبه هایی از کسب و کار که اغلب نیاز به کمک دارند، تقاضای کمک نمی کنند. بیشتر صاحبان کسب و کار در یک حوزه بخصوص توانمند هستند اما خواه از روی ضرورت یا بی توجهی اکثراً در محدوده ای کار می کنند که جزء توانایی آن ها نیست. هنگامی که کسب و کار آن طور که باید پیش نمی رود، در کمک گرفتن تعلل می کنند یا آن را به تأخیر می اندازند. باید بدانید که بهره کمتر از بهره ماکزیمم ممکن، به معنی پولی است که از جیبتان رفته است .


راه حل: از مشورت یک کارشناس، وکیل، حسابدار یا سایر خدمات حرفه ای قبل از اینکه واقعاً به آن نیاز پیدا کنید بهره بگیرید .


اشتباه شماره ۴ : مشتری کشی


مشتریان قبلی خود با به سهولت از دست می دهند. اینکه یک مشتری اولیه را فعال کنید بسیار ساده تر است تا یکی جدید را جذب کنید. اگر مشتری های گذشته را با اصول منظمی پیگیری نکنید در حال کاهش پتانسیل سوددهی خود هستید .


راه حل: یک برنامه منظم برای پیگیری مشتری را طرح و توسعه دهید .


اشتباه شماره ۵: عدم تحلیل هزینه ها


به طور منظم به هزینه های خود رسیدگی نمی کنند. صاحبان کسب و کار با هوش و زرنگ به طور منظم هزینه های کسب و کار خود را ارزیابی کرده و راه هایی را برای کاهش هزینه ها بدون فدا کردن کیفیت پیدا می کنند . اگر به تازگی تحلیل هزینه را انجام نداده اید ممکن است بیش از آنچه که باید، پرداخت کرده باشید که این سوددهی شما را کاهش خواهد داد .


راه حل: حداقل هرسه ماه یکبار هزینه ها را مرور کرده وبرای تعدیل آن به صورت مقتضی وارد عمل شوید .


اشتباه شماره ۶ : عدم بازاریابی مستقیم


مبالغ زیادی را برای اجناس خوش رنگ ولعاب ومشتری پسند خرج می کنند وانتظار دارند که کسب وکارشان بدون هیچ تلاش اضافه ای به جریان بیفتد. افزودن بروشورهای خوش ظاهر واجناس مشتری پسند تنها برای فعال کردن انواع بازاریابی از قبیل ملاقات با مردم، تماس با مردم و صحبت با آنها خوب است . کارت های ویزیت و بروشورها، هر چند زیبا، جایگزین تماس مستقیم نمی شوند. اگر به جای بازاریابی مستقیم، برای اجناس بازاری رزق و برق دار پول خرج می کنید کمتر از آنچه می توانید، سودده خواهید بود .
راه حل: سعی کنید بروشورهای رزق و برق دار را در فرصت ممکن مستقیماً به دست مردم بدهید.


اشتباه شماره ۷: عدم مدیریت زمان


زمان گران بها را صرف فعالیت های بدون بازده می کنند.( مانند شمارش پول، جستجو در اینترنت، و ....) اگر شما اکثر روزتان را به انجام کارهایی که عموماً اداری هستند یا می توانند به آسانی توسط شخص دیگری انجام شوند، می گذرانید، سوددهی خود را کاهش می دهید .


راه حل: زمانتان را تقسیم بندی کرده و حساب کنید به ازای هر ساعت چه مقدار درآمد داشته اید. اگر بخش عمده وقتتان را صرف کارهای اداری می کنید، یک همکار استخدام کنید .


اشتباه شماره ۸: وادادگی قیمت


کمتر از آنچه تمایل دارند، مطالبه می کنند. به نظر می رسد که این چالش بخصوص برای مشاوران و مربیان که خدمات ارائه می کنند وجود دارد. بنابراین معمولاً فقط کمی بیش تر از هیچ پول درمی آورید. کار کردن در ازای مبلغ خیلی کمی بعد از مدتی می تواند شما را درمانده و رنجیده کرده و سوددهی شما را متوقف کند .


راه حل: عهد کنید در فرصت بعدی، بهای کامل را طلب کنید و اینکار را انجام دهید .


اشتباه شماره ۹: عدم استفاده از تکنولوژی روز


هرگز یا به ندرت از تکنولوژی که می تواند در زمان و تلاش صرفه جویی کند، استفاده می کنند. به عنوان یک دارنده کسب و کار، شما زمان و انرژی ثابتی در اختیار دارید که باید با آن بهره خود را ماکزیمم کنید . تکنولوژی به شما کمک می کند تا این کار را به شکل پاسخگوهای خود کار، پست صوتی، ارتباطات بی سیم اینترنت، نرم افزار بازشناسی کلام و نظایر آن انجام دهد. همه این ابزارها طراحی شده اند تا در زمان و تلاش شما صرفه جویی شود . اگر کسب و کار خود از تکنولوژی مناسب بهره نمی گیرید، احتمالاً آن طور که باید سودده نیستید .

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی