PAPNA.ir ...

چابک سواری سعودی در صنایع چاپ و بسته بندی خاورمیانه

از آغاز تحولات اقتصادی و سیاسی اخیر درعربستان سعودی کمتر کسی به حوزه صنعت چاپ، بسته بندی و کاغذ این کشور نگاهی مو شکافانه داشته است و بیشتر تمرکز بر نفت و گاز و جنگ بوده است. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ابوالفضل ایمنی، صنایع چاپ، بسته بندی ...

ورود رباتها به صنعت چاپ و آینده آنها در این صنعت

ورود رباتها به صنعت چاپ، به عنوان یکی از نمادهای اتوماسیون صنعتی، در دهه گذشته به شدت افزایش یافته است. این ربات ها می‌توانند در کلیه مراحل فرآیند چاپ، از جمله طراحی، چاپ، برش و مراحلی تکمیلی ، به طور کاملاً خودکار عمل کنند و بهبود کارایی ...

پیشنهاد استراتژی های بقا برای چاپخانه در شرایط بحرانی سال1402

در دنیای امروز اقتصاد، چاپخانه‌ها با چالش‌های بسیاری روبرو هستند، به خصوص در شرایط بحرانی مانند ایران. بحران‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به شدت بر تولید و فعالیت چاپخانه‌ها تأثیر گذارند. در این شرایط، یکی از بهترین راهکارها برای ...

10 پیشنهاد برای ترسیم آینده صنعت چاپ

همواره ترسیم آینده دشوار، هیجان انگیز، گاهی ترسناک و همیشه نیازمند تجربه ودانش بسیار زیادی است، بخصوص وقتی این پیش بینی ها برای یک بخش یا یک صنعت باشد. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ابوالفضل ایمنی، در ادامه تلاش کردیم نگاهی بیندازیم به آینده ...

پاویون صنعت چاپ ایران برندی قدرتمند در خاورمیانه

سفارشات خوبی در زمینه تولیدات صنایع چاپ و بسته بندی دریافت کردیم؛ اما مهم تر از آن کسب اعتبار برای اهالی صنایع چاپ و بسته بندی ایران بود که این مهم نیز به سرانجام رسید. پاویون صنعت چاپ ایران در منطقه خاورمیانه به یک برند تبدیل شده است؛ و به عنوان ...

حسین محمدی پیشکسوت صنعت چاپ: از صنف چاپ به دلیل حمایت از آقای ابوالحسنی عذرخواهی می‌کنم

اتحادیه چاپخانه داران تهران پس از انتصاب مسئول جدید از سوی سازمان صمت در یکسال نیم گذشته حواشی متعدد که ایجاد نموده و از سوی دیگر به گواه اعضا و فعالین صنعت چاپ بدون خروجی بوده است. این عدم خروجی و حاشیه سازی مورد نقد و اعتراض آشکار و پنهان اعضا ...

نگاهی به وعده های بی حاصل و حواشی اتحادیه چاپخانه داران تهران!

اتحادیه چاپخانه داران تهران طی مدت فعالیت هیات مدیره جدید خود طی یکسال گذشته بیش از 160 چاپخانه تعطیل ورشکسته یا از گردونه تولید خارج شده می بیند و با رویکرد ایجاد حواشی بسیار و درگیری با تعاونی چاپخانه داران تهران، تعاونی لیتوگرافان تهران، اتحادیه ...

بلاک چین آینده بسته بندی و زنجیره تامین را شکل می دهد

از آنجایی که کسب‌وکارها در سراسر جهان به دنبال افزایش کارایی، امنیت، شفافیت و کاهش کاغذبازی هستند، تمرکززدایی جایگاهی مرکزی پیدا می‌کند. با انقلاب صنعتی چهارم، انبوهی از فناوری های بسیار پیشرفته و راه حل های مرتبط به بخشی از این نیاز برای ...

نقدی بر نخستین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ تهران

همانطور که پیشتر بر اساس شناخت و همچنین تجربه جشنواره هجدهم صنعت چاپ گوش زد کرده بودیم حضور ناشیانه، بی تجربه و اعمال سلیقه تشکلها حواشی بسیاری بوجود می آورد؛ و مدیران ارشاد استان تهران به این موضوع -شاید از سر بی تجربگی- توجه نکردند و یا ندیدند، ...

پاسخ تعاونی چاپخانه داران به حاشیه سازی اتحادیه چاپخانه داران تهران

حاشیه های اتحادیه چاپخانه داران تهران هر روز ابعاد تازه تری به خود میگیرد. همانطور که چند ماه پیش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران نوشت زیاده خواهی و رفتارهای حاشیه ساز از سوی اتحادیه چاپخانه داران کلید آغاز تنش این اتحادیه با تعاونی چاپخانه داران ...

چاپخانه شهر بی دفاع

ورشکستگی بیش از یکصد و شصت چاپخانه در تهران طی یک سال گذشته یکی از بزرگترین زنگ خطرهای صنعتی را برای کشور بصدا در آورده است. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، کاهش میزان سفارشات، کمبود مواد اولیه ، نابسامانی و عدم وجود برنامه ریزی لازم در اتحادیه ...

حقوق اعضا یا حمایت اتحادیه از چاپخانه های دولتی ؛ مسئله این است

  صدها چاپخانه ورشکسته و تعطیل در مقابل رفتار پارادوکسیکال اتحادیه چاپخانه داران تهران آینده تاریک را برای دست اندرکاران و سرمایه گذاران در صنعت چاپ به تصویر می کشد. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سال گذشته خبر ورود چاپخانه ها به بورس که ...

ادامه روند تعطیلی و ورشکستگی چاپخانه داران

هرچند به اخبار افزایش نرخ ملزومات مصرفی چاپ کمتر پرداخته می شود درحالی که نقش بسیار مهمی در بها تمام شده تولید دارد، اما دیروز مدیر عامل تعاونی لیتوگرافان بر اساس مدارک اعلام کرد نرخ زینک مصرفی بزودی افزایش چشمگیری خواهد داشت؛ از سوی دیگر افزایش ...

شانزده تیر روز ابطال صندوق رای و بی اهمیتی به انتخابات و آرا اهالی چاپ

دوسال پیش اتاق اصناف با همکاری سازمان صمت با خروجی خود از یک انتخابات صنفی در صنعت چاپ پایتخت ثابت کرد که صندوق رای در صنف چاپخانه داران- احیانا تمام تشکل‌های صنفی- معنی ندارد و انتخابات جای خود را به انتصابات فرمایشی داده است.   ...

اتحادیه بی خرد علیه اعضا!!!

 در تعریف یک تشکل و اتحادیه آمده است: اتحادیه صنفی تشکیل شده از افرادی خوشنام از هر صنف و گاها چند صنف مرتبط دارای یک اتحادیه بوده و افرادی منتخب از آن صنف‌ها به منظور حمایت از حقوق صنفی آن رسته مشاغل و ایجاد همکاری در میان کسبه آن صنف و ...

ورشکستگی فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی پروژه صدچهره چاپ

داستان از بیکاری یا کم کاری دو تهیه کنندگان سینما آغاز شد. پروژه ایی بنام صدچهره صنعت چاپ به قیمت هر نفر پنج میلیون و پانصد هزارتومان کلید خورد و توسط ضلع سوم ماجرا غلامرضا شجاع در گروه شخصی وی اطلاع رسانی و نشست‌هایی با موافقان برگزار شد. ...

سر نوشت مبهم مالی درآمد اتحادیه ها از نمایشگاهی که فقط به نام آنهاست؟!

نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران همواره طی مدت برگزاری با رونق و توجه اهالی و دست اندرکاران مواجه بوده و متعاقبا این رونق با سود بسیار قابل توجه برابر است. به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، از سال ۱۳۹۶ مجوز برگزاری نمایشگاه بین ...

تجمیع چاپخانه های کوچک، ویروس کرونا وصنعت چاپ لبیل

سالهاست که در ایران بحث واحدهای چاپی بزرگ و مجهز در برابر واحدهای کوچک چاپ مطرح است و همواره اهالی و دست اندر کاران درپی یافتن راهکاری برای خروج از این بحران مدت دار و مخرب هستند. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با شیوع و پاندمی ویروس کرونا اکنون ...

آیا از دروپا 2021 در ایران استقبال خواهد شد

با شیوع سراسری ویروس کرونا بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی صنعت چاپ جهان یعنی دروپا پس از کش و قوس‌های فراوان اعلام تاخیر یکساله در برگزاری نمود و نمایشگاه را به سال 2021 میلادی موکول کرد. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حالا پس از گذشت مدتی از ...

بررسی کسب و کارهای چاپک در صنعت چاپ

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران در اولین برنامه زنده خود در پیج اینستاگرام به بررسی کسب وکار های چابک در صنعت چاپ از منظر استراتژی اقیانوس آبی پرداخت.به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین موضوعات در دنیای صنعت ...

برگزاری اولین دوره آموزشی آنلاین صنعت چاپ

در دنیای کنونی اکثریت کارها بصورت آنلاین قابل اجرا بود، باظهور ویروس کرونا جایگاه فعالیت آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در همین راستا سرانجام اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران مانند همیشه به ...

۵۰توصیه مهم برای بازاریابی و تبلیغات

نگاهی کمرنگ صنعت چاپ به موضوع مهم کسب و کار آژانس خبری چاپ و بسته بن دی ایران را بر آن داشت تا نگاهی ویژه به اهمیت بازریابی و تبلیغات در این صنعت اندخته شود.

در ادامه به 50 توصیه مهم بازرایابی و تبلیغات نگاهی می اندازیم، توصیه هایی که کمک شایانی به کسب و کار اهالی این صنعت خواهد نمود.

۱- یک پوشه برای نگهداری ایده های بازاریابی اختصاص دهید. سعی کنید همیشه اهداف و ایده های خود را مکتوب کنید.

۲- هر روز و هر ساعت کارت ویزیت را همراهتان داشته باشید. مخصوصا آن کهنام سایت و ایمیل شخصی شما بر روی آن درج شده است.

۳- یک سنجاق سینه ی شخصی با آرم شرکت تان طراحی کنید و در جلسات به کت خود بزنید. این مساله خیای مهم است.

۴- فقط سعی نکنید یک بازار جدید ایجاد نمایید. سعی کنید فرصت سازی کنید. فرصت سازی به اندازه ی نیازسنجی مهم است.

۵- آزمودن، کلید موفقیت در بازاریابی است.

۶- در بازاریابی اول به فکر تجربه اندوزی از شیوه های رقبا باشید.

۷- داشتن موقعیت بی همتا در اینترنت مهمتر از محتوای تبلیغاتی شما است.

۸- تنها به کاهش قیم کالاها در سایت اکتفا نکنید.

۹- قبل از ایجاد و توسعه ی محصول، بازار آن را پیدا نمایید.

۱۰- به دنبال جماعت حریص و مشتاق به محصول یا خدمات باشید.

۱۱- هدف تمام تبلیغات شما باید افزایش فروش باشد.

۱۲- تبلیغات در مجله بسیار موثر است. تبلیغات در مجلات مهم است. اما معرفی علمی توانمندی های کارآفرینی شما در نشریات، یک فرهنگ سازی گسترده می کند که برای آینده ی شغلی شما بسیار مهم است.

۱۳- مقالاتی را به روزنامه و مجلات ارسال کنید. خیلی مهم است که معرفی شما به عنوان یک مبتکر کارآفرینی در حوزه کسب و کار، با انتشار مقالات و گزارشات تخصصی و عمومی در نشریات مختلف همراه باشد.

۱۴- اخبار خود را به همراه با عکس به مطبوعات بفرستید.

۱۵- از انتشار نشریات جدید آگاه شوید تا اخبار خود را به رسانه و فرد مناسب بفرستید.

۱۶- در روزنامه های عادی یا اقتصادی و نشریات تخصصی مطلب بنویسید.

۱۷- مقاله ای با قلم خود چاپ کنید و نسخه های آن را برای همکارانتان بفرستید.

۱۸- در تنظیم اخبار فعالیت شرکت خود کوشا باشید و آن ها را به موقع و چندین بار برای مطبوعات ارسال کنید.

۱۹- بکصمین، پانصدمین یا یکصدهزارمین مشتری خود را در مطبوعات معرفی کنید.

۲۰- یک جایزه ی سالیانه به راه اندازید و آن را در بوق و کرنا کنید، مثلا می توانید به بهترین کارمند سال شرکت یا سازمان خود جایزه دهید.

۲۱- در سمینارهای بازاریابی حضور یابید.

۲۲- کتاب های بازاریابی را بخوانید.

۲۳- مشترک نشریات مکتوب و اینترنتی بازاریابی شوید.

۲۴- هر ماه یک جلسه بازاریابی با کارکنان یا مباشران خود بگذارید تا درباره استراتژی و وضعیت بازار بحث کنید و ایده های تازه بگیرید.

۲۵- به انجمن یا سازمان های مرتبط با حرفه تان ملحق شوید.

۲۶- یک پوشه را برای یافتن طراح، نویسنده و سایر حرفه ای های بازاریابی کنار بگذارید.

۲۷- در نمایشگاه های مربوط به حرفه تان حتما یک غرفه بگیرید.

۲۸- همراه سازمان های غیرانتفاعی، مانند موسسات حمایت از کودکان معلول، سازمان بهزیستی، کمیته امداد شوید.

۲۹- در دبیرستان ها و دانشگاه ها سخنرانی کنید و به دانش آموزان و دانشجویان درباره حرفه ی آینده شان توصیه کنید.

۳۰- برچسب های جالبی برای نصب روی شیشه ی اتومبیل طراحی و بین مشتریان توزیع کنید.

۳۱- آگهی های خود را کدگذاری و نتایج شان را دنبال کنید.

۳۲- تابلو ساختمانتان و تابلوهای راهنمای داخلی و خارجی آن را بهبود ببخشید.

۳۳- اگر فکر میکنید آرم شرکت شما منسوخ شده، آن را از نو رنگ آمیزی کنید.

۳۴- حامی مالی یک مسابقه ورزشی یا برنامه رادیویی و تلویزیونی شوید.

۳۵- امکان خرید توسط کارت های اعتباری را در سایت خود قرار دهید.

۳۶- برای سفارش دهی، گزینه های مختلفی را به کاربر پیشنهاد دهید.

۳۷- فراموش نکنید ارائه ی کالاهای رایگان کلید فروش است. این روش برای ابتدای فعالیت یک کارآفرین پیشنهاد می شود.

۳۸- کالاهای خوب و باارزش را به صورت رایگان هدیه دهید.

۳۹- یک گارانتی بی قید و شرط را پیشنهاد دهید.

۴۰- برای افزایش ارزش کالاهای خود انعام نیز درنظر بگیرید.

۴۱- در فرم سفارش پیشنهادات دیگری را نیز ارائه دهید.

۴۲- سایت شما باید بر روی مزایا تمرکز داشته باشد.

۴۳- نشانی سایت خود را در سربرگ نامه ها، کارت ویزیت و بر روی تمامی کالاها قرار دهید.

۴۴- مطبوعات بهترین تبلیغات رایگان برای شما هستند.

۴۵- به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.

۴۶- هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یک بار آن ها را ارزیابی و تنظیم کنید.

۴۷- در فصل های اوج فعالیت تجاری برای کسب و کارتان تبلیغ کنید.

۴۸- یک شماره تلفن راحت و به یاد ماندنی بگیرید.

۴۹- برای سایت اینترنتی خود، آدرس به یدماندنی انتخاب کنید و آن را در کلیه ی ارتباطات بازرگانی قید نمایید.

۵۰- از طریق پست مستقیم، کسب و کار خود را به مشتریان و خریداران تبلیغ کنید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی