PAPNA.ir ...

چابک سواری سعودی در صنایع چاپ و بسته بندی خاورمیانه

از آغاز تحولات اقتصادی و سیاسی اخیر درعربستان سعودی کمتر کسی به حوزه صنعت چاپ، بسته بندی و کاغذ این کشور نگاهی مو شکافانه داشته است و بیشتر تمرکز بر نفت و گاز و جنگ بوده است. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ابوالفضل ایمنی، صنایع چاپ، بسته بندی ...

ورود رباتها به صنعت چاپ و آینده آنها در این صنعت

ورود رباتها به صنعت چاپ، به عنوان یکی از نمادهای اتوماسیون صنعتی، در دهه گذشته به شدت افزایش یافته است. این ربات ها می‌توانند در کلیه مراحل فرآیند چاپ، از جمله طراحی، چاپ، برش و مراحلی تکمیلی ، به طور کاملاً خودکار عمل کنند و بهبود کارایی ...

پیشنهاد استراتژی های بقا برای چاپخانه در شرایط بحرانی سال1402

در دنیای امروز اقتصاد، چاپخانه‌ها با چالش‌های بسیاری روبرو هستند، به خصوص در شرایط بحرانی مانند ایران. بحران‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به شدت بر تولید و فعالیت چاپخانه‌ها تأثیر گذارند. در این شرایط، یکی از بهترین راهکارها برای ...

10 پیشنهاد برای ترسیم آینده صنعت چاپ

همواره ترسیم آینده دشوار، هیجان انگیز، گاهی ترسناک و همیشه نیازمند تجربه ودانش بسیار زیادی است، بخصوص وقتی این پیش بینی ها برای یک بخش یا یک صنعت باشد. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ابوالفضل ایمنی، در ادامه تلاش کردیم نگاهی بیندازیم به آینده ...

پاویون صنعت چاپ ایران برندی قدرتمند در خاورمیانه

سفارشات خوبی در زمینه تولیدات صنایع چاپ و بسته بندی دریافت کردیم؛ اما مهم تر از آن کسب اعتبار برای اهالی صنایع چاپ و بسته بندی ایران بود که این مهم نیز به سرانجام رسید. پاویون صنعت چاپ ایران در منطقه خاورمیانه به یک برند تبدیل شده است؛ و به عنوان ...

حسین محمدی پیشکسوت صنعت چاپ: از صنف چاپ به دلیل حمایت از آقای ابوالحسنی عذرخواهی می‌کنم

اتحادیه چاپخانه داران تهران پس از انتصاب مسئول جدید از سوی سازمان صمت در یکسال نیم گذشته حواشی متعدد که ایجاد نموده و از سوی دیگر به گواه اعضا و فعالین صنعت چاپ بدون خروجی بوده است. این عدم خروجی و حاشیه سازی مورد نقد و اعتراض آشکار و پنهان اعضا ...

نگاهی به وعده های بی حاصل و حواشی اتحادیه چاپخانه داران تهران!

اتحادیه چاپخانه داران تهران طی مدت فعالیت هیات مدیره جدید خود طی یکسال گذشته بیش از 160 چاپخانه تعطیل ورشکسته یا از گردونه تولید خارج شده می بیند و با رویکرد ایجاد حواشی بسیار و درگیری با تعاونی چاپخانه داران تهران، تعاونی لیتوگرافان تهران، اتحادیه ...

بلاک چین آینده بسته بندی و زنجیره تامین را شکل می دهد

از آنجایی که کسب‌وکارها در سراسر جهان به دنبال افزایش کارایی، امنیت، شفافیت و کاهش کاغذبازی هستند، تمرکززدایی جایگاهی مرکزی پیدا می‌کند. با انقلاب صنعتی چهارم، انبوهی از فناوری های بسیار پیشرفته و راه حل های مرتبط به بخشی از این نیاز برای ...

نقدی بر نخستین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ تهران

همانطور که پیشتر بر اساس شناخت و همچنین تجربه جشنواره هجدهم صنعت چاپ گوش زد کرده بودیم حضور ناشیانه، بی تجربه و اعمال سلیقه تشکلها حواشی بسیاری بوجود می آورد؛ و مدیران ارشاد استان تهران به این موضوع -شاید از سر بی تجربگی- توجه نکردند و یا ندیدند، ...

پاسخ تعاونی چاپخانه داران به حاشیه سازی اتحادیه چاپخانه داران تهران

حاشیه های اتحادیه چاپخانه داران تهران هر روز ابعاد تازه تری به خود میگیرد. همانطور که چند ماه پیش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران نوشت زیاده خواهی و رفتارهای حاشیه ساز از سوی اتحادیه چاپخانه داران کلید آغاز تنش این اتحادیه با تعاونی چاپخانه داران ...

چاپخانه شهر بی دفاع

ورشکستگی بیش از یکصد و شصت چاپخانه در تهران طی یک سال گذشته یکی از بزرگترین زنگ خطرهای صنعتی را برای کشور بصدا در آورده است. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، کاهش میزان سفارشات، کمبود مواد اولیه ، نابسامانی و عدم وجود برنامه ریزی لازم در اتحادیه ...

حقوق اعضا یا حمایت اتحادیه از چاپخانه های دولتی ؛ مسئله این است

  صدها چاپخانه ورشکسته و تعطیل در مقابل رفتار پارادوکسیکال اتحادیه چاپخانه داران تهران آینده تاریک را برای دست اندرکاران و سرمایه گذاران در صنعت چاپ به تصویر می کشد. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سال گذشته خبر ورود چاپخانه ها به بورس که ...

ادامه روند تعطیلی و ورشکستگی چاپخانه داران

هرچند به اخبار افزایش نرخ ملزومات مصرفی چاپ کمتر پرداخته می شود درحالی که نقش بسیار مهمی در بها تمام شده تولید دارد، اما دیروز مدیر عامل تعاونی لیتوگرافان بر اساس مدارک اعلام کرد نرخ زینک مصرفی بزودی افزایش چشمگیری خواهد داشت؛ از سوی دیگر افزایش ...

شانزده تیر روز ابطال صندوق رای و بی اهمیتی به انتخابات و آرا اهالی چاپ

دوسال پیش اتاق اصناف با همکاری سازمان صمت با خروجی خود از یک انتخابات صنفی در صنعت چاپ پایتخت ثابت کرد که صندوق رای در صنف چاپخانه داران- احیانا تمام تشکل‌های صنفی- معنی ندارد و انتخابات جای خود را به انتصابات فرمایشی داده است.   ...

اتحادیه بی خرد علیه اعضا!!!

 در تعریف یک تشکل و اتحادیه آمده است: اتحادیه صنفی تشکیل شده از افرادی خوشنام از هر صنف و گاها چند صنف مرتبط دارای یک اتحادیه بوده و افرادی منتخب از آن صنف‌ها به منظور حمایت از حقوق صنفی آن رسته مشاغل و ایجاد همکاری در میان کسبه آن صنف و ...

ورشکستگی فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی پروژه صدچهره چاپ

داستان از بیکاری یا کم کاری دو تهیه کنندگان سینما آغاز شد. پروژه ایی بنام صدچهره صنعت چاپ به قیمت هر نفر پنج میلیون و پانصد هزارتومان کلید خورد و توسط ضلع سوم ماجرا غلامرضا شجاع در گروه شخصی وی اطلاع رسانی و نشست‌هایی با موافقان برگزار شد. ...

سر نوشت مبهم مالی درآمد اتحادیه ها از نمایشگاهی که فقط به نام آنهاست؟!

نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران همواره طی مدت برگزاری با رونق و توجه اهالی و دست اندرکاران مواجه بوده و متعاقبا این رونق با سود بسیار قابل توجه برابر است. به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، از سال ۱۳۹۶ مجوز برگزاری نمایشگاه بین ...

تجمیع چاپخانه های کوچک، ویروس کرونا وصنعت چاپ لبیل

سالهاست که در ایران بحث واحدهای چاپی بزرگ و مجهز در برابر واحدهای کوچک چاپ مطرح است و همواره اهالی و دست اندر کاران درپی یافتن راهکاری برای خروج از این بحران مدت دار و مخرب هستند. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با شیوع و پاندمی ویروس کرونا اکنون ...

آیا از دروپا 2021 در ایران استقبال خواهد شد

با شیوع سراسری ویروس کرونا بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی صنعت چاپ جهان یعنی دروپا پس از کش و قوس‌های فراوان اعلام تاخیر یکساله در برگزاری نمود و نمایشگاه را به سال 2021 میلادی موکول کرد. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حالا پس از گذشت مدتی از ...

بررسی کسب و کارهای چاپک در صنعت چاپ

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران در اولین برنامه زنده خود در پیج اینستاگرام به بررسی کسب وکار های چابک در صنعت چاپ از منظر استراتژی اقیانوس آبی پرداخت.به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین موضوعات در دنیای صنعت ...

برگزاری اولین دوره آموزشی آنلاین صنعت چاپ

در دنیای کنونی اکثریت کارها بصورت آنلاین قابل اجرا بود، باظهور ویروس کرونا جایگاه فعالیت آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در همین راستا سرانجام اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران مانند همیشه به ...

15جمله شگفت‌ انگیز یک نابغه های فروش

بسیاری اوقات در گفت‌وگو با مشتری‌ها، پرسش‌ها و صحبت‌هایی پیش کشیده می‌شود که فروشندگان معمولی، پاسخ‌هایی کلیشه‌ای و اغلب نچسب به آنها می‌دهند.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران؛ اما فروشنده نابغه چگونه به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهند؟ پانزده جملۀ شگفت‌انگیز آنها را در ادامه می‌خوانید، پاسخ هایی که گاه سودی بسیار بزرگ در انها نهفته است. سودش کم هزینه و تنها با اندکی دقت در گفتار.

۱. فروشندگان معمولی می‌گویند: «نمی دانم».
فروشندگان نابغه می‌گویند: «متشکرم، پرسش خوبی است. اجازه بدهید پاسخ آن را برای شما پیدا کنم.»

۲. فروشندگان معمولی می‌گویند: «جنس فروخته‌شده پس گرفته نمی شود.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «اجازه بدهید ببینیم اگر مطابق میل شما نیست، چطور می‌توانیم رضایت شما را جلب کنیم.»

۳. فروشندگان معمولی می‌گویند: «خونسرد باشید.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «من از شما عذرخواهی می‌کنم.»

۴. فروشندگان معمولی می‌گویند: «این که تمام شده؛ چرا این یکی را نمی‌برید؟»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «شاید از این جنس هنوز در انبار داشته باشیم، اجازه بدهید نگاهی بکنم. اگر نبود، پیشنهادهای دیگری هم برایتان دارم.»

۵. فروشندگان معمولی می‌گویند: «ساعت کار ما تمام شده.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «تعطیلی فروشگاه ساعت … و شروع به کار آن ساعت …. است. آیا کاری هست که بتوانم خیلی سریع برای شما انجام بدهم؟»

۶. فروشندگان معمولی می‌گویند: «خرید شما همین است؟»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «آیا این محصول را هم دیده‌اید که همراه با کالایی که شما خریده‌اید استفاده می‌شود؟» یا: «آیا تا به حال از فلان کالای ما استفاده کرده‌اید؟»

۷. فروشندگان معمولی می‌گویند: «چیزی که می‌خواهید آن طرف است.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «لطفا با من بیایید؛ به شما نشان می‌دهم که کجاست.»

۸. فروشندگان معمولی می‌گویند: «من نمی‌توانم این کار را انجام بدهم.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که...»


۹. فروشندگان معمولی می‌گویند: «این بخش به من مربوط نمی‌شود.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «من با کمال میل شما را پیش کسی می برم که بیشتر از من در مورد این بخش اطلاعات دارد.»

۱۰. فروشندگان معمولی می‌گویند: «ما الان این کالا را تمام کرده‌ایم.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «الان از این کالا در فروشگاه نداریم، اما … روز دیگر خواهیم داشت. ممکن است لطفا نام و شماره تلفن خود را به من بدهید تا با شما تماس بگیریم و اطلاع دهیم؟»

۱۱. فروشندگان معمولی می‌گویند: «این برخلاف سیاست فروشگاه ماست.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «سیاست مغازه ما این است؛ اما قصد داریم آن را تصحیح کنیم. من می‌توانم در حال حاضر این کار را برای شما انجام دهم که...»

۱۲. فروشندگان معمولی می‌گویند: «من اینجا تازه‌کار هستم.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «لطفا مرا تحمل کنید، برای کمکی که نیاز دارید در خدمت شما هستم.»

۱۳. (هنگام مکالمۀ تلفنی) فروشندگان معمولی می‌گویند: «گوشی...»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «ممکن است خواهش کنم چند لحظه پشت خط منتظر باشید.»

۱۴. فروشندگان معمولی می‌گویند: «الان سرم شلوغ است.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «خوشحال می‌شوم بتوانم به شما کمک کنم.» یا: «هم‌اکنون چه کمکی می‌توانم به شما بکنم؟»

۱۵. فروشندگان معمولی می‌گویند: «شما اشتباه می‌کنید.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «فکر می‌کنم سوء تفاهمی پیش آمده است. اجازه بدهید در موردش صحبت کنیم و حلش کنیم.»

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی